Немушта саопштења ССП
У време СНС-а препорођен градски превоз, о бахатости не могу да причају они који су затварали фабрике и отпуштали људе
Ко је научио да политички рејтинг гради на лажима и обманама, остаће предано посвећен том свом лицемерном, неморалном и криминалном циљу. По ко зна који пут, Новосађани су сведоци још једног покушаја Странке слободе и правде да стварности да значење које она уопште не поседује, да уместо истине измашта непостојеће чињенице и да покуша да освоји неки јефтини политички поен на штету Новосађана.
Партија, коју грађани памте из времена када су у другом агрегатном стању били део власти која је била синоним бахтости, која је проневерила милијарде динара; која је угасила и затворила све фабрике у граду и без посла оставила десетине хиљада Новосађана; када су градским улицама саобраћали половни аутобуси - дрзнула се да за бахатост оптужи оне који су препородили Нови Сад и модернизовали и драстично унапредили градски превоз.
ССП и остале, још безначајније странке у сваком јавном иступу полазе од себе. Од своје аутопројекције. Међутим, њихова љубав према лажима не може да поништи истину. Новосађани знају да су чињенице потпуно супротне наводима из немуштих саопштења ССП-а и да све што пишу и изговарају представља спиновану жудњу за пажњом медија.
Грађани знају да је неистинита тврдња Ђиласове опсенарске странке и њихових компањона да ГПС има мањак возача и да су возачи незадовољни платом. Истина је да су то били 2012. године, када је просечна плата возача ГСП-а износила 58.400 динара. Данас је основна нето плата возача дупло већа. У јануару и фебруару ове године основне нето плате свих возача достигле су 105.000 динара, а са дежурствима и прековременим радом, плата достиже и 146.000 динара. Просечна плата механичара износи 97.401 динар, а са дежурствима и прековременим достиже 123.000 динара.
Осим тога, Нови Сад је у последњих 10 година у развој градског превоза уложио више од 3,5 милијарди динара, без ПДВ-а. Од 2012. године купљено је 100 нових аутобуса на гас и 10 електричних аутобуса, а рекаросиран и модернизован је велики број возила на дизел погон.
Такође, град Нови Сад је постао лидер у инвестицијама у еколошке видове превоза. Нови Сад је први у Србији увео субвенције за куповину бицикала. У 2021. години за ту сврху издвојено је 18 милиона динара, док је у 2022. години за исту намену издвојено 20 милиона динара. У те две године помоћ при куповини новог бицикла добило је скоро 3.500 грађана, а бицикл као превозно средство користи више од 40.000 грађана. Новосађани се опредељују за бицикл као омиљени превоз зато што је у последњих 10 година у Новом Саду изграђено 30,4 километара нових бициклистичких стаза у вредности од 375,5 милиона динара, а санирано је преко 10 километара већ постојећих стаза.
Новосађани знају и виде све наведене чињенице! Новосађани знају ко гради бициклистичке стазе. Ко купује нове аутобусе. Ко је обезбедио 42.000 нових радних места и отворио 10 нових фабрика. Добро знају у чије време је просечна плата износила 47.000 а у чије време је достигла 103.000 динара. Знају и ко је затворио 35 фабрика и ко их је остављао без посла. И то већ 10 година показују на изборима. И показаће поново. Јер, грађани Новог Сада добро разумеју ко може да настави да отвара нове фабрике и нова добро плаћена радна места, да гради бициклистичке стазе, школе и паркове, а ко би да се власти домогне само да би разграбио новац из пребогате градске касе која је са 17 милијарди динара, колико је износила у њихово време, достигла 42 милијарде динара у време СНС-а. Грађани то знају, и зато ће поново дати убедљиву подршку СНС-у, а ССП може да настави да неодговорно обмањује јавност.
Нови Сад, 30. март 2023. године