ГСП у последњих 10 година купио највише нових аутобуса
ГСП у последњих 10 година купио највише нових аутобуса у
историји предузећа, плате возача веће од просечне плате у Новом Саду
Уколико јавност покуша да пронађе смисао у саопштењу Странке слободе и правде о пословању ЈГСП "Нови Сад" и у томе не успе, не треба да криви себе. Саопштења ССП-а не разуме нико, па ни они сами, јер је функционисање градског превоза у Новом Саду исувише озбиљна ствар да би могла да се разуме на брзину, на кафи у неком од новосадских кафића.
Свака интепретација неистинитих чињеница и сваки закључак који се заснива на нетачним подацима су крајње погрешни и злонамерни и представља деизнофрмацију, креирану с намером да се преко омбањивања Новосађана стекне недостајућа политичка популарност.
Осим што болује од неразумевања материје, саопштење ССП-а обилује неистинама, нетачним закључцима, погрешним подацима и још погрешнијом интерпретацијом.
Да би се донели исправни закључци било би неопходно да се пажљиво проуче пословни планови ЈГСП-а. И то не само за последњу годину, или у последњих 10 година, него у последњих 14 година. Из упоредне анализе сваки Новосађанин могао би једноставно да закључи да је током последњих 10 година издвојено највише новца у историји предузећа за куповину нових возила. Купљено је 142 нових аутобуса, од чега су 10 електричниx, а 100 на гас.
Неистинита је и тврдња да испорука електричних аутобуса касни. Уговор о куповини потписан је 24.03.2022. године са роком за испоруку од 13 месеци.
Апсолутно је неистинита информација да радници возачи и механичари имају значајно мање просечне плате од запослених у администрацији. Права истина је да запослени у администрацији примају 68.000 динара, просечна плата директора предузећа је 88.000 динара, док је просек плате возача 93.000 динара, механичара 92.000 динара, што је више од просечне плате у Новом Саду, која је крајњем прошле године износила 89.200 динара.
Није тачан ни податак да само половину запослених чине возачи и механичари. Од 1.298 запослених на дан 09. 01. 2023. године, у Саобраћајном сектору запослено је 676, у Техничком сектору 258 радника, док је 129 билетара, благајника и контролора.
Дакле, очигледно је да је ССП у саопштење о раду ЈГСП "Нови Сад" учитао властите обрасце поимања и разумевања политике.
За разлику од њих приоритет актуелног руководства ЈГСП „Нови Сад“ су искључиво грађани Новог Сада и организација квалитетног јавног превоза.
Нови Сад, 9. јануар 2023. године
Градски одбор Српске напредне странке у Нивом Саду